Subject: KORDUSTEADE: Kutse koolitusele "Kaasamine planeerimismenetluses"
From: "Alan Rood" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 08:45:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan teate uuesti, kuna registreerimise link jäi lisamata.

KUTSE

Head planeerimisvaldkonna ametnikud ja spetsialistid!

Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi ruumilise planeerimise osakond
(RUPO) ootab Teid koolitusele „Kaasamine planeerimismenetluses“. Koolitust
viivad läbi ruumilise planeerimise osakonna riigi eriplaneeringute
valdkonnajuht Kadi-Kaisa Kaljuveer ja järelevalve valdkonnajuht Külli
Siim.

Koolitus toimub 9. aprillil kell 13.00-15.00 veebi vahendusel Microsoft
Teams keskkonnas ning on osalejatele tasuta.

Oma osalemissoovist anna teada SIIN <https://forms.gle/47D8vStHsBTbsyTM6>

Link veebikoolitusel osalemiseks edastatakse registreerimisel märgitud
e-posti aadressile päev enne koolituse algust.

Lugupidamisega

Alan Rood

nõunik | Ruumilise planeerimise osakond

Telefon: +372 5556 8761

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.agri.ee/> www.agri.ee